February 5, 2010

balik...balik...!!kopok gonde jgn lupe..

salam...
alkisah....seorg budak bername una xleh tdo plak tbe2....

act nk ckp bpe ari lg je nk blik...prasaan melonjak2 nk blik...yiha...x sabanyer..mama baba n semua boyz kt umah 2..una bwk blik kopok lekor ataupun kopok gonde...pure pny....99% ikan 1% tepung..
act,bru je tau name lain bg kopok lekor adlh kopok gonde...klaka kn...

wutever name die,una ttp suke mkn...lg2 kt cafe E 2...tp yg leper pny 2....:)

nk blik....
rindu kt umah..rindu kt semua...
rindu masakan mama,baba,abg n adk2...(sume da pndai masak,jd una tukang mkn la)
nk buat kek coklet..
nk jumpe nenek..
rindu kt bilik sendiri...
rindu kt swimming pool..
...
...
...
da lame kot kt UDM ni....so tyme nk blik.........bg release skit TENSEN2 ni....
oh mase...cpt la mase....10hb,cpt skit!
mengubat hatiku yg lara...ceh,jiwang plak...

4 comments:

farah ain said...

0it una..maduku cayang,,sabarjela..take it easy k,,:) bende kecik..be stong k sayang,,
aku pun tak saba nak balik..mishh u nanti time cuti:)

Husna Najihah said...

oit fara...maduku sayang,,hehe..i'm ok...like i said REMEH TEMEH je 2...btw,thanx bg support....syg korang semua!nasib baik aku ade kwn2 mcm korang n hope aku x jumpe lg org mcm 2..haha....aku ok je..:)

kite 3g r cuti2 ni....kekeke:)

Anonymous said...

odah.. aku takut kalo terjun dlm swmmng pool abes sume air melimpah2.. da la msia pns ni tersejat...

Husna Najihah said...

klu cam2 non ko jgn blik m'sia tau...9t takot x lame plak dpt bertahan...al maklum la.....air kn penting buat ko..haha

SO : 200509

Lets join me!

Nur Kasih

Lewat ini ku rasakan..Kasih kian ku dambakan..Resah hati yang ku pendam.. Pada takdir dan harapan..Detik waktu dan suratan..Siapa tahu ketentuan..Ku mencari cahayanya..Dalam bayang kegelapan..Nur kasih Nur kasih
Nasib hidup dan pilihan..Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan..Dalam maya kesamaran
Nur kasih Nur kasih..Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki..Sinar pasti Janji suci yang abadi
Ooo kasih..Nur kasih Oh nur kasih Nur kasih
Aku kembali kerana..Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti..Janji suci yang abadi
Nur nur ya nur kasih Nur ya nur kasih

Nur nur kasih Nur kasih....


THANX JENGUK2 BLOG UNA ;)