January 25, 2013

Aqiqah anak Puan Kuntum

Assalamualaikum Warahmatullah..
Ape khabar pembace sekalian..semoge sehat2 hendaknye..

Ok, una akan cube update setiap hari..if possible..hihi..

Harini penat sangat kerje sorang2..sorang agi team member cuti kan..x menang tangan rase..tp bile kite pikir balik, niatkan dalam hati kite buat kerana Allah..semangat untuk bekerja dtg balik..smoge kerje yang kite buat ade bahagian pahalenye..balik umah trus BOOM!!

ok, cerita pasal majlis aqiqah di rumah Puan Kuntum plak..bertempat di Melaka, hari Sabtu 19th Jan 2013..
TERUJA tahu x bile tengok anak Puan Kuntum..Haziq!!!macam tak percaye je Cik Kuntum ni dh ber anak..hihi..eh bkn cik dah..PUAN KUNTUM..majlis dihadiri oleh ramai org..ok..mmg la orang sbb kambing dah kene sembelih buat kenduri kan..kami awal2 lagi dh serang umah Kun..


Melayan si Kak Ida..MakCik Biah..family Kun semua sporting2 blake..Dok layan2 tgk gambar..Nah post se..Seriusly una rindu sangat mase2 ni..smoge kenangan CCGSP diabadikan bersame..who will be the next one??? tunggu~~ngeh3

January 23, 2013

Maulidur Rasul(Kelahiran Rasul)

Alhamdulillah syukur kepada Allah yang masih memberi ruang untuk menulis..

Assalamualaikum Warahmatullah..

Setelah sekian lame akhirnya una memilih hari ini untuk update status baru..

Marilah kita same2 selawat ke atas junjungan baginda Rasulullah S.A.W , Muhammad bin Abdullah bersempena hari kemuliaan Baginda , 12 RabiulAwal tahun gajah..Tanpa utusan terakhir Nabi Muhammad S.A.W siapalah kita..

Kekasih Allah yang merupakan utusan terakhir yang terlalu menyayangi umatnya sehingga di saat2 akhir Baginda masih bimbang akan perihal umatNya.. betapa untungnya kite mempunyai Nabi sebegitu..Namun, sejauh manakah ingatan kita pada Baginda??renung2kan..

Baginda adalah tokoh agong yang paling berpengaruh dulu, kini dan pada masa hadapan yang patut menjadi IDOLA setiap manusia..

AllahhuAkbar!


SO : 200509

Lets join me!

Nur Kasih

Lewat ini ku rasakan..Kasih kian ku dambakan..Resah hati yang ku pendam.. Pada takdir dan harapan..Detik waktu dan suratan..Siapa tahu ketentuan..Ku mencari cahayanya..Dalam bayang kegelapan..Nur kasih Nur kasih
Nasib hidup dan pilihan..Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan..Dalam maya kesamaran
Nur kasih Nur kasih..Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki..Sinar pasti Janji suci yang abadi
Ooo kasih..Nur kasih Oh nur kasih Nur kasih
Aku kembali kerana..Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti..Janji suci yang abadi
Nur nur ya nur kasih Nur ya nur kasih

Nur nur kasih Nur kasih....


THANX JENGUK2 BLOG UNA ;)